Wednesday 4 January 2012

Semua Tentang Hati

rasa hati yang aku sendiri tak pasti
bila berbicara tentang hati
sememangnya tiada noktah yang menanti
susahkan hendak memenuhi kehendak diri
atau diri ini sukar untuk difahami
rasa bagai tidak dihargai
rasa kosong biarpun berada di sisi


kau telah mengajar aku erti bahagia
biarpun bersifat sementara
terima kasih x terhingga
tanpa kamu mungkin aku x mengenali cinta
mungkin jua x ketemui cinta kedua

bahagia yang dicipta
tercemar tanpa rela
perpisahan tidak di duga
mengecewakan hati semua
ternyata bukan jodoh untuk bersama
cinta dan air mata
sangat mendewasakan kita

aku redha aku terima
itulah noktah cinta kita
tidak akan bersambung semula
cukup setakat itu sahaja

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ya Allah ..kuatkanlah hati ku...
lupakan aku pada kisah yang lalu..
kisah indah yang hanya sementara waktu

0 penerang hati:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...