Wednesday 22 February 2012

Kerana Aku Sendiri Pun Tak Pasti (~,~)

Rindu kian melanda diri
kasih bercambah hari demi hari
dalam tak sedar sayang mula menguasai diri
rasa sunyi bertukar ganti
bahagia pula hadir disisi

adakah aku telah jatuh cinta lagi???
adakah aku saja sebegini???
adakah dia pun turut merasai???
mungkinkah dia akan aku miliki???
atau aku saja yang perasan sendiri???
begitulah persoalan tanpa jawapan yang pasti???

hendak ku berikan hati 
masih terlalu awal lagi
masih jauh lagi perjalanan ini
onak ranjau dan duri setia menanti
mampukah aku bertahan untuk diuji????



setianya mentari menanti pagi 
setia jugalah aku menanti sesuatu yang pasti
tapi...
adakah bahagia itu akan menjadi milikku yang abadi
atau ianya sekadar tetamu sepi
hadir dan pergi sesuka hati
lalu ada juga hati yang akan dilukai

0 penerang hati:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...