Tuesday 10 January 2012

Biarkan saja harapan itu

 
benar kata orang jangan terlalu meletakkan harapan yang tinggi
bila harapan tinggal harapan meranalah diri
cakap salah x cakap pun salah
x cakap x paham da cakap salah paham

Ya Allah, kau kuatkanlah hati kecilku ini seperti mula-mula dulu
lupakanlah aku pada kenangan itu
kerna aku fobia dengan cinta masa lalu
kecundang tanpa arah tuju
akhirnya berpisah tanpa sebab yang tentu
akhirnya aku akui bercinta x semestinya bersatu
mungkin dia bukan jodohku
Allah lebih tahu

kini, hati aku tidak lagi macam dulu
mudah sgt terasa dan sayu
tiada lagi istilah pujuk dalam hidupku
sendiri terasa sendiri juga mengubat pilu
aku kah yang mengada jadi sebegitu
atau ini adalah sebahagian dari sifatku

Ya Allah...kuatkan hati aku seperti masa laluku
jauhkanlah aku dengan sifat mudah terasa hati
aku telah berusaha tapi gagal jua yang ku temu

0 penerang hati:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...