Friday 2 March 2012

2 Hari Lagi

30/12/2009 7.02pm

2hari lg da thun bru... 
2hari lg terlalu bermakna buatku... 
2hari lg adalah penentu... 
2hari lg mungkin terubat rindu... 
2hari lg sememangnye ku tunggu... 
2hari lg bermulanye azam baru... 
2hari lg aku tetap aku

masih x leh tido lg 
aduhai diri mlm kini meniti pagi 
di kala insan lain sedang di ulit mimpi 
diri ini masih lagi begini 
pusing kanan pusing kiri 
mengenangkan setiap apa yang terjadi 
memerhati serta memahami 
keliru pula kian menghimpit diri 
oh pedihnye kurasakan pada saat ini
masih mencari dan mencari 
mengharapkan petujuk dari ilahi s
setelah doa,usaha&tawakal kuiringi 
mungkin sesuatu yang pasti sedang menanti
~aku~

knpe semua ing trjadi? 
Dsaat ku ingn cinta bseri tetapi duka mghampiri, 
disaat ku ingn mgecapi kbhagian lara mlanda... 
Oh Tuhan, apakah ini blasan atas ksalahan lampau ku?
Knpa sukar untk mlayari sbuah pcintaan yg ku idamkan? 
Knpa bgtu bnyak dugaan yg dtang? 
Andai ini blasn thdap kslahan lampau ku, daku trima, 
tetapi aku m0h0n Pdamu Tuhan, lindungilah pcntaan ini... 
Sesungguhnya aku amat myanyangi dirinya...
~dia~


0 penerang hati:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...