Sunday 1 January 2012

Salam Manis Untuk Semua



Salam 1 Malaysia buat semua...Syukur Alhamdulillah dengan izin-Nya lahirlah blog atau aku kenalinya sebagai ~~~LAMAN CINTA~~~ ...laman ini adalah laman utk mencoretkan kata-kata, berkongsi kisah suka dan duka...di harap perkongsian yang aku buat dalam blog ini dapat di kongsi bersama...aku adalah insan biasa...yang semakin hari meningkat dewasa...


Tujuan utama aku melibatkan diri dalam blog ini adalah utk berkongsi suka dan duka yang mungkin selama ini aku hanya pendamkan saja...kerna aku tidak punya kekuatan menceritakan pada sesiapa....kerna bagi aku berdiam lagi baik dari berkata2...risau dan bimbang seandainya ada diantara kata2 aku bisa menguriskan hati sekalian yang ada...

Sekiranya ada diantara ayat2 yang cuba aku sampaikan disini menyulitkan kalian untuk memahaminya, harap dibiarkan begitu sahaja kerna rasa itu hanya aku saja yg rasa...ye mmg aku agk sukar difahami ...dan aku x mintak kalian memahami diri aku...


Buat pengetahuan kalian, sebelum ini aku byk menghabiskan masa menulis dalam buku catatan kisah suka duka spjng hidup aku ini. tiba2 aku berminat untuk adaptasikannya pada blog pula..lalu lahirlah blog ini..moga kalian sudi menjadi kawan aku dan memberikan nasihat dan juga pendapat...(17.3.12)

0 penerang hati:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...